Najnowsze Wpisy

Pooomoooocyyyy!!!!!! :P Komentarze (4)
28. października 2002 12:14:00
linkologia.pl spis.pl

Ludziie!!!  pomozcie mi zrobic jakis pozadny layout na moim blogu.... :P zapewne nikt go nie czyta no ale coz. czasami mam potrzebe wygadania sie komus ale nie mam komu bo nie chce moim przyjaciolom skladac kolejnych elegi o moich problemach.

Za godzinke ide do budy.. mam 3 lekcje ale za to 2 spr. buuuuu nic nie umiem ;( nie chce mi sie uczyc ale chyba zaraz sie wezme do roboty bo nie chce dostac nastepnego laczka. czasami mnie dziwi ze niektorzy nie wiedza co to blog.... kh..... :P podla jestem. Ludzie mnie dzisiaj denerwuja i cos mi sie zdaje ze kogos dzisiaj pogryze, moja qmpela jest w szpitalu martwie sie o nia bo od 1,5 roku nie wiedza co jej jest. Na dodatek nie jest w Koninie w szpitalu tylko w pieprzonym Turku. Odzial u nas zamkneli ;( . Dobra nie przynudzam, ide sie uczyc

papucie :*

loFFcia  

_maniura_ : :

Przepraszam za utrudnienia techniczne :P Komentarze (2)
27. października 2002 23:35:00
linkologia.pl spis.pl

w Heh.... to jest moj pierwszy blog.... narazie bedzie toche szary, ale z czasem nabierze kolorow =] Tak sie wlasnie zastanawiam co napisac i chyba napisze o sobie. Jestem niewielka blondynka o niebieskich oczkach, ktora lubi pograc sobie czasem w noge i denerwowac qmpele :P . Duzo ludzi ocenia mnie powierzchownie. Zadko kto zaglada w glab mnie. Malo ludzi mnie akceptuje z tego wzgledu ze ubieram sie jak sk8... Uwielbiam hh, ale nie mowie ze go kocham :P czasami lubie posluchac sobie ostrego metalu kiedy jestem w podlym nastroju. chwilami nawet trafia sie troszke techniaffki. Mieszkam w Konine. Straszna dziura zabita dechami niedaleko Poznania. Ostatnio nie ma co robic. Nawet pozadnej biby nie bylo ostatnio =[ Ale wogole ostatnio moje zycie towarzyskie podupadlo przez szkole. Kazdego dnia wracam po 18 a sobote zabiera mi starsza bo slia zabiera mnie na zakupy, wiec zostaje mi juz niedzielka a w niedziele duzo ludzi chodzi do kosciulka lub jedzie do babki lub jeszcze cos innego. Jutro ide do budy i mam dwa spr. buuuuuu jaki ten swiat jest niesprawiedliwy. Mam nadzieje ze ksero w budzie sie nie naprawi a jak sie naprawi to ja pojde je "naprawic". Od dluzszego czasu zaczelam sie z qmplem bawic w rysowanie grafow. Jezeli macie jakies ciekawe na twardzielu lub znacie fajne stronki to wysylajcie do mnie na @ ===> skejcik17@wp.pl . Ostanio poznalam fajnego kolesia ktory sie mna zainteresowal z powodu........imienia & mojego stylu . bardzo se ciesze ze jest wreszcie jakas normalna osoba na tym swiecie /bez urazy/. Dooooobra nie przynudzam bo naprawde nie mam juz pomysloff co mam pisac :P Pozroffki 

loFFka  

 

_maniura_ : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

daniel-ch | koste3ka | blony-z-aires | jestem-sob | mistrzynia | Mailing